محمدرضا دوست محمدیان

مطالب وبلاگ

اخبار، اطلاعیه ها و...

مبانی برق 2

نمره این درس شامل نمره تمرین، پروژه، کوییز و نمره امتحان است. طبق قانون دانشگاه نمره پایانترم باید حداقل 50 درصد نمره کل باشد. در مورد نمره نهایی در صورت اعتراض بیجا و بیمورد به صورت ایمیل یا در سامانه گلستان، تمامی نمره ارفاق شده کسر می گردد و نمره بدون ارفاق در سامانه ثبت می شود.

شماره تمرینها در زیر امده و باید تا تاریخ مقرر در سامانه امید بارگذاری شود. در صورت تحویل بعد از تاریخ مقرر شده درصد زیادی از نمره تمرین کسر میگردد. کتاب درس که شماره تمرینها از آن داده شده در قسمت دانلود موجود است. پروژه درس را از قسمت دانلود دریافت کرده و پس از انجام پروژه فایلهای مربوطه را تا تاریخ مقرر در سامانه امید بارگذاری کنید. پروژه ها باید به صورت فردی انجام شود و در صورت کپی کردن پروژه دیگران و مشابه بودن پروژه دو نفر هریک از دو نفر نصف نمره کل را دریافت خواهند کرد.  قرار براین شد حل تمرین درس هیچ تمرینی را خارج از سامانه امید تحویل نگیرد. اگر به هر دلیل مشکلی در سامانه امید بود، به استاد درس ایمیل شود.

قوانین حضور در کلاس: اگر بعد از استاد درس و شروع تدریس با تاخیر وارد کلاس شدید، تحت هیچ شرایطی در نزنید و نظم و تمرکز کلاس را به هم نریزید و در همان ردیفهای جلوی کلاس بنشینید. تلفن همراه خود را در سر کلاس بصورت سایلنت و بی‌صدا قرار دهید. هیچ همهمه ای بر سرکلاس پذیرفته نیست، در صورت استمرار از حضور شما در کلاس جلوگیری خواهد شد. اگر قصدی برای حضور فعال و مشارکت در سر کلاس ندارید حداقل ساکت بنشینید. کوییزها بدون قرار قبلی گرفته خواهد شد و هدف از این کوییزها ایجاد آمادگی و تسلط دانشجو بر مباحث قبلی به عنوان پیش نیازبرای شروع مباحث مرتبط جدید است.

امتحان میانترم در تاریخ   ساعت کلاس برگزار میشود

شماره تمرینهای مبانی برق 2

فصل 5: 70و81و98و100و102 

فصل 15: 13و19و31و35و46و64و72 

فصل 16: 31و41و58و76 

فصل 17:  8و25و30و52 

 ایمیل:

 doost@semnan.ac.ir

 

پروژه درس مبانی برق 2 در قسمت دانلود در بخش پروژه درسی موجود است. لطفا یک گزارش شامل توضیح فرمولها و نتایج و نمودارها را تا پایان ترم در سامانه امید بارگذاری شود.

 

بازگشت به بلاگ
دسته بندی : مبانی برق 2 , بازدید:1875 , تاریخ انتشار : 1399/01/28